درد دل


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

تا حالا شده هيچ همدمي نداشته باشيد دردتو فقط بتوني به ديوار اتاقت بگي؟؟؟

تا حالا شده بغضت بگيره هي بخواي بشكنيش غرورت لج كنه؟؟؟

شده دلت بشكنه يكي نگه چرا دلت شكسته؟؟؟

        

                                         من همدمي نداشتم و خواستم با ديوار حرف بزنم حوصلمو نداشت

                                                        بغضم شكست و غرور باهام لج نكرد جنگيد    

                                                                  دلم سوخت و خاكستر شد و كسي نگفت چرا ؟

           



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:,ساعت 19:4 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com